maanantai 7. lokakuuta 2013

sidu mojn

Har haft ont om tid att blogga. Har haft det ganska stressigt på jobbet den senaste tiden och hemma vill jag inte blogga.

På lördagen hade vi firmafest som jag och Jenni arrangerade. Vi hade det toppen med mat som vi lagade själva, frågesport, Singstar, Wii och bastu. I något skede var våra hundar och min man där också. Jerry var med pojkarna i bastun och Wilma satt i min famn medan jag satt och pimplade vin med mina kollegor. 1.30 stack hälften av vårt patrask till oss på jatkon. Där satt de i vår soffa och spelade mannes nyköpta Granmd Theft Auto V.

Gårdagen var superseg... Var på jobbet och städade lite, for med pappa och syster till Havsgatans kirppis, åt på stadens bästa kinesiska restaurang och sedan låg jag i sängen i två timmar...

Men nu måste jag igen jobba som en liten slav. Vi hörs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti