sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

jeppisjepulis

Sori för bloggtorka. Har haft ganska mekaniskt men hektiskt på sistone.

Men lite update:

8.4. hade jag på mig sista gången Goosen för i år.



Förra söndagen var jag med systern och vår pappa och golfa i Flamingo



Ja, så var det ju Hullut också. I år var jag där i en halv timme på söndagen. Köpte kött från Herkkun och trodde att jag kommer aldrig därifrån. Det här var alltså klockan 17.40. Köpte två par Bossens byxor åt min man via Hulluts nettikauppa. Måst nog säga att snabb leveranstid var det!

Köpte också denna fina vita 39' tums led-tv för 399e från Hullut. 




 Utanför posten på Drumsö såg jag den här lillen. Så här såg vår Wilma ut när hon var valp.



Igår, hade vi fonduekväll med Peter och Stiina. Jag hade aldrig gjort själv köttfondue, men bra blev det!!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti