torstai 11. joulukuuta 2014

Sweden

Självständighetsdagen kom och igen än gång. Väntar på att självständigheten är på en vardag för att få en extra ledig dag... Men jag fixade mat och lite dricka hemma för oss två. Riktigt mysigt. Efteråt tittade jag på balen från tv medan jag snackade i telefon med min ex-halvmamma. Mannen var och festade i Helsingfors nattliv.




Oj vad vi hade kiva Stockholm-kryde! Vi njöt av varandras sällskap till fullo och skrattade mycket.
 Här är jag jäkligt lycklig fru. 13 kg mindre och kvalitétstid med min man.

Så träffade vi julbisin på båten. Han var inte från Korvatunturi, han var från Borgå. Tyvärr barn...

Ett måste är att bli av med pengar på pokerspelen. 

På måndagmorgon när vi anlände till Stockholm hade jag en liten krabbis... Det blev lite väl mycket med julgubben och andra random typer...

Men vi klarade oss med tunnelbanan till Gallerian  och VS.

Kan säga att Stockholms VS har fula trosor. De är vulgära rent ut sagt... Inte vita spetsiga och sexiga som man sku tro. mer så där H&M / annat skit.





 Lunch på något ställe jag inte minns.. Men på någon öppen plan vid NK. Nea kan du lokalisera?





Påvägen hem till Finland blev det El Capitan. Här har ni Herefordkött och det var mycket gott!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti