torstai 21. marraskuuta 2013

kohta

Jee, snart är min nya telefon här! Är så otroligt trött på Lumia 820:an. Den bugar, har ytterst dålig kamera och det finns int någo applikationer till Windows telefoner.



Jag hoppas att jag inte blir en likadan jobbig person som andra som har en iPhone. Jag tycker inte illa om personer med en iPhone, men jag har lagt märke till ett par saker med de personer som äger en. Jag hart läst och hört människor säga meningar som
 "Den här bilden tog jag med min iPhone" 
"Jag måste ladda min iPhone"
"Igår såg jag en rolig klippi från min iPhone"

och vice versa. Jag hör inte människor med en Samsung/Lumia säger liknande. När jag har talat med vissa om detta, ja, vad man nu skall kalla det, har människor lagt märke till det också. 

Jag har stora förväntningar av den här hypertelefonen som kostar 905 euro (ingen kytkyliittymä) och har ett minne på 64GB. För det första; varför kostar en telefon som man kan göra allt mellan himmel och jord 900€?! Jag fick idag en ny dator som kostade 500 euro. Jag vill ha en telefon med en bra kamera (har hört att 5S har jättebra kamera).  Kameran, Facebook, att ringa, se på filmer/klippin/youtube, olika apps är det viktigaste för mig. 

Men snart får jag se. Om någon vecka eller något? Beställde den här telefonen i september tror jag, så månne den inte är snart på väg. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti