keskiviikko 20. marraskuuta 2013

små söta

Vi var jätteduktiga med A på veckoslutet. På fredagen åt vi middag och titta på SATC och 23.30 var jag färdig för att lägga mig. På lördagen tog vi en lång morgon och mysades med hundarna.













 
 
På eftermiddagen städade A vardagsrummet och jag tvätta badrumsgolvet och gick igenom alla burkar, tuber, lådor och stuff. Måste erkänna att jag aldrig tog och gick igenom hårprodukter, salvor och sådant när vi flyttade. Slängde allt i någon låda och tänkte att jag går igenom dem när jag packar upp i nya lägenheten. Så blev det dock inte. Men nu är det gjort.  Var dötrött på llördag kväll och tyckte det var lame när jag gick och gav gonattpuss åt mannen och hundarna 22.30...
Varför kan jag vaka till 2 på natten på vardagarna men på veckosluten går jag i säng i mänsklig tid?
 
 
På söndag dammsög jag och tvättade golven. Mannen städade köket och jag städade balkongen.
På eftermiddagen belönade vi oss med mat från Helsingfors bästa kinesiska restaurang.
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti