keskiviikko 14. tammikuuta 2015

händelser

Händer så mycket i mitt liv just nu att jag inte själv heller med. Mycket nytt på jobbfronten och mycket nytt som jag lär om mig själv. I och med att jag har gått ner i vikt (dagens vägning: 19,5 kg) börjar jag älska mig själv mera. Detta gör mig samtidigt så otroligt ledsen att jag har förlorat en stor del av mitt liv att leva i en slags skugga. Jag är nu gladare, positivare och självsäkrare. Jag vet att jag kommer att förändras ännu. Ännu positivare, ännu mera självsäker.
Att få höra enbart idag av 3 kollegor "Gud vad du är snygg, du har ju bantat en massa! Vad har du gjort?!" Denna mening idag av tre kollegor på 30 minuter. En min manliga kompis sade för månad sedan "Jannie -du strålar". Jag blev så rörd. 
Att märka att andra män checkar in mig på gatan är både genant men roligt. Min man sade ganska bra "Snart får jag börja gå med dig i koppel".

Jag svarar gärna på frågor om du har något att fråga.

H. Aldrig mera tillbaka till ett fetto.

Här väger jag säkert som mest. Taget i mars 2014. Jag mår dåligt av att se på det här...


 Här är jag 13,5kg smalare.

Och här kommer bilder från idag. 19.5 kg smalare sedan mars 2014.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti