torstai 5. syyskuuta 2013

Kräftisen

Morjenttens!

Kräftkokningen och själva kräftskivan på lande gick mycket bra. Vi hade super porukka och satt och förbättrade världen till 3.30..

 
 


Själv vaknade jag med en hiskelis sjuk hals. En del av gästerna hade väl en liten darra... Mot eftermiddagen började febern stiga och min röst höll på att försvinna. Till all otur tappade jag min telefon i golvet och skärmen gick sönder... Igen. Har inte fört den på huolto ännu, ska se när jag orkar göra det...
Min man är i Åbo och jobbar och han har givetvis sin dator med sig. Jag har ingen telefon att sitta och surfa med, endast en telefon med någon prepaid liittymä.. Endast mamma och mannen har mitt telefonnummer (måst medge att det är ganska skönt att int vara så anträffbar). Men sen har jag ju det där viruset på datorn som gör att jag inte kan skriva på tangentbordet. Jag kan alltså inte skriva blogg, mail eller chatta utan en fungerande dator eller telefon... Livet är lite crap ibland...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti