tiistai 17. syyskuuta 2013

tj 3

tre hela arbetsdagar kvar tills en veckas semester börjar. Börjar bli ganska mör på det här...
Veckoslutet kom och gick, men kanske en av de mest avslappnaste veckosluten på länge! Gjorde absolut igenting på fredag. Ja nå, jag lyxade till med en fin middag och bakade en födistårta till A.
På lördagen hämtade jag morgonmål till sängen och småf*ttades med A... Han låg och sov och jag tog och skruvade upp volymen och spelade Tuksus version av Happy Birthday, ni kan googla det om ni har brist på bättre...
Två tiden beslöt vi oss för att köra till lande, inte hade vi något annat för oss.. Gick till skogen och plockade en liter kantareller, 2 liter trattisar och 10 liter svarttrumpetsvamp. Badade bastu och slötittade på BB. Klockan var 23.40 när mina ögonlock blev väldigt tunga och vi gick och lade oss. När har jag senast gått och sova innan 24 på lördag? ööh?
 
På söndag vaknade jag 11.30, åt morgonmål och putkitta Simpsons tills jag blev igen trött och gick och sova.
 
Låter jävligt tråkigt, men skönt veckoslut var det. Inkommande lördag skall vi på begravning till Esbo och på söndag blir det båttur till Stockholm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti