keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Semestern har börjat

Semestern har alltså börjat. Meningen var att jag sku åka till varmare breddgrader men det change of plans... Suck...

Tog ändå och bestälde kryde till Stockholm dit jag och A for på söndag. Innan söndag blev det begravning i Esbo. Nu lite bilder från veckoslutet... 







vin och ost på lördagskvällen


Söndag-måndag natten gick till festande. Kände mig ung och kunde festa till kring 5 på morgonen. Bästa bileena var såklart i korridoren med stort gäng som sjöng till en kille som spelade superb gitarr. 
Måndagen var ganska seg... Mådde ganska illa tills vi kom tillbaka till båten och jag tog en lååång dusch och en näpi (tupplur)




Vi hade egentlugen inga planer vad vi sku göra i stokis. Det Vasa skeppet och shopping i Gallerian.





På hemresan fick jag i mig halva matportionen jag beställde. Vinglaset sjönk mycket långsamt... På kvällen var det oktoberfes show och jag snuttade på en lonkero i nästan två timmar... Gick till hytten och sov i nästan 10 timmar..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti