sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

listaNi

Jag kör också på den här listan på brist av bättre.



När vaknade du imorse?
Första gången klockan 6, läste tidiningen i sängen och somnade om. Vaknade igen 8.50.
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"orka gå ut med hundarna". 10 minuter senare var vi alla tre ute.
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Min chef och berättade om ett kirppisfynd. 
Vilket humör är du på?
Lugn, lite trött och asocial.



Har du ont någonstans?
I min fot. 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag dricker rödvin som bäst, har inga andra behov.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Rucola, Pepsi Max 2-pac, broilerlår.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Facebook och IL.
Vad ska du göra i kväll?
Dricka upp vinet som finns i vinglaset, tvätta tänderna och lägga mig. 


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Kirppis biisin (= Thirft Shop)
Vad tycker du om din blogg?
Är nöjd över nya bloggen. Borde bara designa den bättre.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag hade väl just kommit hem från Bar 52?
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Har fått en massa komplimanger av min man samt av en vän.
När fotade du något senast, och vad?
Min frukost, fråga int varför... 
Turkisk yoghurt som är mixad med stavmixern med hallon, blåbär och jordgubbar. Satt ett par skedar müsli till.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
kring 20-25 euro kanske? En ask cigg, rucola, broilerlår, två deodoranter, pepsi-max, vin.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Bordets underskiva, eller vad det nu sen är.
Vad har du på dig idag?
Jeans, och en topp + de övriga.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti